SILA KLIK INI

Monday, December 5, 2011

DAH MERDEKA DAH.....!!!!

Rasmi- Ketua Jurulatih Keseluruhan Memotong kek tanda Perasmian Penutup Peringkat Kala Wija. Makasih Pak long

Gunung Semanggol-1 Nov 2011, Genaplah tikanya untuk bebudak Kumpulan 3 Siri 8 2011 ni nak membelahkan diri. Rata-rata cigu kompeni (yang lain) tak mau buat majlis penutup untuk anak-anak kompeni masing-masing kerana masa yang begitu membatasi. Lagi pulak perangai...ya ampun..!!!
Mungkin untuk Kala Wija Ketua Jurulatihnya begitu peka hingga tega menyediakan waktu yang walaupun masing-masing sedang tercungap (keletihan) tetap meluangkan masa untuk mengukirkan kenangan terakhir buat anak-anak celoreng ittew.

Boleh dikatakan agak kemas dan tersusun juga acaranya. Malangnya kok ramai pulak yang macam tak mau diraikan, belum habis acaranya ramai pula anak celoreng yang pulang ke dorm. Sedey ke..?!!! Sendiri makan pengat sindri jugaklah mau ingat..yang gatai nak buat kat orang yang tak pandai menghargai itu kenapa sih...?!
Sesungguhnya bukan ia untuk meraikan sianak celoreng yang agak kurang sopannya itu, tapi khas untuk anak-anak yang tetap gigih bersama sehati sejiwa bersama Kala Wija seterusnya berpayung dibawah Jiwa Murni, selama-lamanya. Pasni ntah bila pulak nak jumpa lagi. Didasari atas rasa itu, maka tetap jugaklah kami menyantuni, walaupun langsung tak dihargai.... Itu diatas adalah Cigu Baidah, suara persis Siti Nurhaliza u..keles sangat!!!
Wirawati Kala Wija, akan jadi sejarah untuk Omma jadikan contoh terbaik kerana kegigihan diorang. Sebelum ini pun wirawati yang bersama dibawah Omma pun baik juga. Tapi kali ini kegigihan serta keazaman mereka cukup kental dan jitu. Itu diatas adalah Master Hassan yang selalu kejotkan anak jantan Kala Wija solat!
Sempat lah diorang dedikasikan sebuah persembahan. Wira? Ayoyo..harap korang kat luar nanti akan jadi de best la. Janganlah amalkan karakter yang tak baguih na (yang macam korang buat kat kem, bukan semua u), kita jugak yang ketinggalan. Sikit masa lagi hangpa akan kawen, anak-anak perlukan bapak yang matap u...

Tahniah kepada Kala Wija, dapat tempat kedua. Teringat Starburst 3/2010 yang cukup manis kenangannya. Ingat walau dimana bumi kita pijak, disitulah langit kita junjung. Tak perlu nak cakap banyak. Kita pandai jaga diri, maka KEJAYAAN akan jadi pasti..mmuah untuk kalian... itu diatas adalah Cigu Khasturi yang sangat mantap walaupun masih hijau..Tahniah cigu, u are the best..!!

No comments:

Post a Comment

TOLONG LA KLIK SAYA EK...TOLONG LAH